onsdag 30 november 2011

LÄSPLATS: Friskis & Svettis

Ja, sedan jag la ner det där med torsdagsöl och fredags-aw och lördags-rajraj så ligger min primära underhållning utanför hemmet hos Friskis & Svettis. Och föga anade jag att Friskis skulle vara en sådan läsvänlig plats. Mitt Friskis har saccosäckar, myshörna och en gosig matta att sitta på. Men, jo, jag tränar också, jag slappar inte bara i myshörnet med en god bok. Men erkänn att det vore lite festligt om det var så. - Nu kommer sofftrollet igen, göm saccosäckarna!


Bekvämlighet: 5
Soffa, sittpuffar, mysmatta. Det är bekvämt på Friskis.

Ljudnivå: 3
Det kan strömma ut discodunk från träningslokalen närmst, men människorna runt omkring är lågmälda. Ingen tilltalar mig, det är fint. Läsron finns där.

Mat och dryck: 2
Jag dricker medhavt vatten, men Wasa sandwich, banan eller energidryck finns att köpa. Det är inte precis värdigt en läsgourmand om än det håller mig flytande.

Utsikt: 1
Jag ser mest svettiga människor och män i tajts, ingen höjdarutsikt om jag ska vara ärlig.

Slutbetyg: 3 
Det finns läsro, det är bekvämt och det duger gott.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...