tisdag 19 februari 2013

Okej, elva var optimistiskt

Jag åkte på bokresa, träffade bloggambassadörer, badade badkar, såg bio och vandrade genom ett regngrått Göteborg. Det var fint. På allmän begäran kommer här listan över vad som faktiskt blev läst av de elva böcker som fick följa med.

Böcker
Divergent av Veronica Roth  Påbörjad!
Kaninhjärta av Christin Ljungqvist Utläst!
Wallflower av Stephen Chbosky
Frances, del 1
Frances, del 2

E-böcker i läsplattan:
Var det bra så? av Lena Andersson Utläst! 
Värdinnan av Fjodor Dostojevskij
Eftersom ingenting varar av Laurence Tardieu

Ljudböcker i telefonen:
Jag ringer mina bröder av Jonas Hassen Khemiri Utläst!
Han tänkte på dem som färger av Johanna Thydell
Sista boken från Finistère av Bodil Malmsten Utläst!

Summa summarum: 4 böcker utlästa och en halvläst (av elva). Det tycker jag är med beröm godkänt. Jag ger mig själv A i bokreseläsande (klapp-klapp på egen axel). Utöver detta har jag lärt mig massor om knappar och visitkort, Gothia Towers nya spa-satsning och bokmässegrundarna Conny och Bertil. Vill du läsa mer om det kan du läsa The Book Pond eller Boktjuvens inlägg, där finns också en och annan bild på mig och de andra ambassadörerna (både framifrån och bakifrån) för den som suktar efter sådana.

3 kommentarer:

TidningsIda sa...

Mycket imponerande måste jag säga. För egen del blev resultatet ett – Wallflower – tack vare att jag faktiskt lyckades läsa lite på tåget hem och därmed slutföra den.

Även jag har försökt sammanfatta dagarna lite, men tror tyvärr inte du fastnade på bild hos mig.
Tack för två trevliga dagar!

Boktjuven Ingerun sa...

Det var jättetrevligt att träffas!!! Funderar på flera av böckerna du läst så hoppas du kommer att skriva lite om vad du tyckte. Ingerun

Josefin sa...

Fantastiskt fint att träffa er också. Wallflower finns med på läslistan (som du såg). Recensioner kommer på dem alla!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...