tisdag 3 september 2013

Stockholm Literature

Åmajgodd,  här har jag jobbat, åkt pendeltåg, lärt dagens ungdom veta hut och haft den ena släktingen efter den andra sovandes på soffan och MISSAT att det ordnas en litteraturfestival i staden där jag bor till hösten. Jag upprepar:

LITTERATURFESTIVAL I STOCKHOLM 26-27 OKTOBER. 199 riksdaler för festivalkort. 65 kronor utöver det per (stor) föreläsning.

Jag tror också att jag dör av lycka när jag tänker på att Chimamanda Ngozi Adichie kommer och att hela kalaset är på Moderna museet. Vem vill med? Hand upp!

6 kommentarer:

Josefin sa...

Ju mer jag tänker på det, desto mer tänker jag att jag nog borde hälsa på min stockholmsbaserade syster just den helgen.... :P

Sincerely Johanna sa...

Hand uppräckt! Jag har köpt biljetter till Chiamanda, teju Cole och Taiye Selasi. Men visst ska vi gå på Chimamanda Ngozi Adichie dagen innan på Kulturhuset?

Josefin sa...

Josefin: Gör't!
Johanna: Jamen, HERREGUD! Det hade jag GLÖMT. Ska genast se om det finns biljetter kvar.

Anonym sa...

Men titta så du springer ut och frotterar dig med okänt folk! Heja!

Sincerely Johanna sa...

Jag tror dessvärre att de är slutsålda på Kulturhuset. Trodde att du redan hade köpt biljett. Men tur att du köpt till <Stockholm Literature och kan se henne där.

Anna sa...

Jag och Enligt Okommer från Gbg! Vi ses på Adichie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...