fredag 28 december 2012

Julklappsfesten


















Det har varit julafton. I år igen! Låt mig sammanfatta min jul så här: Det var hemtrevligt, jag fick många klappar (men barnet fick fler, typiskt) och jag är fortfarande chokladstinn. Tomten hade med sig en läsplatta och En man som heter Ove. På omvägar fick jag med mig Eld och Femtio nyanser av mörker också. Kan alltså varmt rekommendera att beställa böcker på nätet, där det är krångligt att returnera om du beställt fel, och sedan ge bort böckerna till någon som redan läst dem. På så vis kan du få extra klappar med dig hem. Tomten hade med sig en ny pyjamas och en stickad tröja till mig också, men det är en helt annan historia (om än en trevlig sådan). God fortsättning!

1 kommentar:

Ingerun sa...

Eld är iallafall väldigt bra! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...