tisdag 9 november 2010

Vinterns söta

Jag har fyllt år. Och fått paket. De flesta paketen var inte läsrelaterade, utom möjligtvis mina nya innetofflor och så  julkakboken Vinterns söta som jag fick av finaste Maja. Jag har så smått börjat drömma om den mjuka pepparkaka med mumisg glasyr och torkad frukt samt cocos som ska bakas, och all fudge som ska bli gjord och ätas. Boken är otroligt inspirerande och fin och påminner i stil om Under valnötsträdet som är min favvokokbok. Tycker att båda böckerna är bra julklappstips, by the way. Lite segt att jag belagt mig själv med sötförbud alla dagar utom lördag (om jag inte blir bjuden, då räknas det inte), annars kanske jag hade provbakat något redan. Men, men, det är faktiskt snart helg igen.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...