söndag 8 april 2012

Bokus, köptipsen och socialrealismen

På Bokus får du tips om litteratur baserade på hur andra som varit intresserade av samma bok som du har handlat. Jag har märkt att det är intressant att se vad som kommer upp. Inte så mycket för köptipsets skull som för den lilla glimten av socialrealism.

För att visa vad jag menar tänkte jag att ni skulle få kolla in köptipsen som kom upp när jag undersökte boken Smart och lat som det skrevs om i senaste numret av Modern Psykologi (Jag vet inte riktigt om jag ska skratta, gråta eller bara omfamna verkligheten så den ser ut):

De som köpt "Smart och lat : stressdoktorns bästa råd till alla tokstressade" har även köpt:

Finn din inre styrka (pocket)

Finn din inre styrka

Sanna Ehdin (pocket)
49:-
Själ och kropp : rörelse för psykiskt välbefinnande (inbunden)

Själ och kropp : rörelse för psykiskt välbefinnande

Jill Taube, Åsa Ottosson (inbunden)
159:-
Maximera din pension (häftad)

Maximera din pension

Nils Bacos (häftad)
206:-
Tagga ner! : lagom bra föräldrar är bäst (inbunden)

Tagga ner! : lagom bra föräldrar är bäst

Malin Alfvén, Kristina Hofsten (inbunden)
165:-

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...