onsdag 8 januari 2014

Tack och hej!

Var sak har sin tid och tiden har kommit för att göra slut. Mitt bokbloggande har med starten av 2014 nått vägs ände. Jag vill helt enkelt se vad jag gör med min tid om jag inte skriver om böcker. Givetvis kommer jag att fortsätta läsa böcker och läsa om böcker, men jag tänker att 2014 kanske också kan bli året då jag blir träningsnarkoman, planerar en långresa, latar mig mer än någonsin, går på äventyr med mina barn, stickar en tröja och lär mig danska. Kanske är jag tillbaka här innan du hinner blinka. Vi får se. Jag säger iallafall hej så länge. Tack till alla som läst och kommenterat under åren!


9 kommentarer:

Josefin sa...

Oj, vad spännande! Hoppas att du ibland twittrar om hur det går med danskan :)

Anonym sa...

Men sluta skoja det är inte ens roligt ju! Hur ska du nu få veta vad jag tycker om Lacrimosa den dagen jag får tummen ur med den? Eller Wallflower? Och hur ska jag få veta vad DU tyckte om Blonde eller Jag biter i apelsiner? Va, Va?

*snyft* Du kommer att återvända, det vet du va? ha det så himla fint så länge så ses vi kanske på någon löptävling då eller varför inte vårens uppsättning av Mästaren och Margarita! ;)

Monika sa...

Trist! Men måste man så måste man. Kom tillbaka när du vill :)

Sincerely Johanna sa...

Innebär det slutet på twittrandet också? Ta hand om dig och må 2014 bli ett hyvens år!

Josefin sa...

Eller hur?! Twittra kommer jag att fortsätta med, så håll utkik for hilvede, som danskarna säger.

Josefin sa...

Vad rar du är! Lovar på hedersord att mejla dig/skriva på din blogg om Blonde om jag läser ut den. Min mejl har jag kvar. Twitter och Facebook likaså. Du blir inte av med mig så lätt 😉.

Josefin sa...

Tack!

Josefin sa...

Nä, Twitter kommer jag fortsätta med. Visserligen har jag mest skolfokus där, men ändock. Läste att du också är lite bloggtrött. Så kan det gå. Mman ska inte hålla fast vid självpåtagna måsten, de ska bort. Vi ses!

Ingerun sa...

Tråkigt, men hoppas att vi ses på nästa bokmässa. Det börjar ta lite mer tid mellan mina inlägg också för tillfället. Får se vart det barkar. Hoppas du kommer på något nytt roligt att göra istället!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...