torsdag 25 augusti 2011

Bokbörsens skatter

Härmed vill jag skicka ett stort tack till Lisa som tipsade mig om Bokbörsen. Bokbörsen, tänker ni, säljer inte de BEGAGNAT? Jag gillar nya böcker, det gör jag. Nybokskänslan är så fin. Krispig, liksom. Begagnat må vara miljövänligt och ekonomiskt, men skräcken att finna odefinierade fläckar eller kisslukt i den begagnade boken driver mig att köpa nytt. Så Bokbörsen där det säljs begagnade böcker kanske inte riktigt talade till mig. Först.

Nu har jag emellertid funnit skatter som Mannen under trappan och Tordyveln flyger i skymningen där. I nyskick. Billigt. Slut på förlaget - finns på Bokbörsen. För hellre en begagnad bok än ingen alls. Dessutom har jag sålt en hel del böcker via Bokbörsen. Böcker som jag aldrig riktigt gillat har omplacerats och fått nya hem. Det är ju också fint, faktiskt. Hej Bokbörsen, kul att råkas. Vi kanske kan ha något ihop ändå, trots allt.

1 kommentar:

Lisa sa...

Gött mos Josefin, mer Bokbörsen åt folket!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...